♥من یه دخــــــــترم♥

من یه دخــــــــترم!
البتــــــــــه:

من ازاوناش نیـــــستم...
هروقت بخوام
بزنم ازخونه بیـــــــرون ...!!!

ازاوناش نیســـــــتم
که تا وقتی دلم گرفت بگم این نشد یکی دیگــــــــه ...!!!

قرارم نیست
همه روتوزندگیـــــم راه بدم...!!!!!

ازاونایی هم نیستم
که ساپورت
گورخری پا کنم بامانتوی کوتاه تاشاید بقیه بهم نگــــــاه کنن ...!!!!!

اره عزیزم
من\' خودمم\' همونی که خیلیا میخوان باشن ..!!!

ساده وشیــــــک میگردم
پایه هرکاری هم نیستـــــــم..!!!!

تورفاقــــــتم کـــــم نمیزارم,
تاجایی که بتونم ...!!!!

"کسی
که وارد زندگیم میشه
یعنی" ♥ارزش"داره "♥


خیلیا
هم حتی پیام بازرگانی زندگیــــــمم نیستن ...

قلــــــــبمونم
کاروان سرانیست
که هر روز یکی دیگه روبخوایم...!!!!

یه آدمم
همینی که خــــــــیلیا نیستن..✅!!!!

"قلبمم"مث قبرم (به موقع ش)جا یه نفره
بقیه هم بسلاااااامت.....!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت23:28---21 مهر 1393
یادت باشه

وقتی دلبر داری

باید از بقیه “دل” برداری . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 مهر 1393برچسب:, | 20:34 | نويسنده : pardis |